Ce puteţi face dacă pierdeţi sau vă este furat dispozitivul Blackberry

z10Dacă aveţi BlackBerry Protect configurat pe dispozitivul dvs. BlackBerry, vizitaţi http://protect.blackberry.com şi conectaţi-vă cu BlackBerry ID.

De pe site-ul web BlackBerry Protect, puteţi:

Să blocaţi dispozitivul şi să schimbaţi parola acestuia
Să adăugaţi un mesaj care va fi afişat pe ecranul principal al dispozitivului
Să vizualizaţi locaţia curentă a dispozitivului dvs.
Să ştergeţi toate datele de pe dispozitiv.
Marcarea dispozitivului ca furat
Dacă dispozitivul dvs. nu este conectat la reţeaua wireless, sau dacă serviciile de date sunt dezactivate, trebuie să încercaţi să blocaţi dispozitivul şi să ştergeţi datele cu ajutorul site-ului web BlackBerry Protect. Data viitoare când dispozitivul dvs. se va conecta la o reţea wireless sau îşi va activa serviciile de date, va fi blocat şi toate datele vor fi şterse.

Dacă nu aţi configurat BlackBerry Protect pe dispozitivul dvs., contactaţi furnizorul de servicii sau administratorul şi raportaţi pierderea sau furtul dispozitivului. Furnizorul de servicii sau administratorul are posibilitatea de a bloca dispozitivul şi a şterge datele.

Dacă bănuiţi că dispozitivul v-a fost furat şi îl localizaţi cu ajutorul site-ului web BlackBerry Protect, contactaţi poliţia şi solicitaţi recuperarea dispozitivului. Nu încercaţi să vă recuperaţi dispozitivul pe cont propriu.