Cum să cureți telefonul

phoneTelefonul este mai murdar decât crezi, iar cu cât strânge mai multe bacterii, cu atât mai mulți germeni atingi tu.
Verificarea frecventă a telefonului le oferă microorganismelor o mulțime de oportunități pentru a trece de pe degete pe telefon.
Oamenii își iau cu ei telefoanele chiar și în situații în care și-ar spăla în mod normal mâinile înainte de a face ceva. Telefoanele mobile transportă de 10 ori mai multe bacterii decât majoritatea scaunelor de toaletă.
Pielea umană este acoperită în mod natural de microbi care, de regulă, nu au consecințe negative asupra sănătății, iar bacteriile naturale plus uleiurile de pe mâini sunt transmise telefonului tău de fiecare dată când citești un mesaj sau trimiți un e-mail.
Pentru a avea un telefon curat e nevoie să faci următorii pași:
a) ține-ți telefonul departe de baie;
b) să-ți cureți telefonul de bacterii cu o cârpă moale din microfibră, care va elimina mulți germeni;
c) utilizarea pentru curățare a unei soluții făcută din 60% apă și 40% spirt. Cu excepția cazului în care ești bolnav, fă acest lucru de câteva ori în fiecare lună;
d) evită lichidele și spray-urile de curățare care pot deteriora telefonul;
f) spală-ți mâinile de câteva ori pe zi, mai ales înainte de a folosi telefonul.

Cum scap de sedentarism

MiscareFără mișcare în aer liber nu putem trăi sănătoși. Exercițiile fizice reprezintă o necesitate, pe care mulți dintre noi nu o cunosc, n-o înțeleg și n-o aplică.

Ultimele statistici făcute în România arată că în jur de 80% din populație este sedentară. Mulți dintre noi cred, în mod greșit, că mersul la serviciu, activitățile casnice, mersul la cumpărături sau eventualele activități manuale sunt suficiente, nemaifiind nevoie să facem sport. O părere eronată, care îi costă pe mulți sănătatea și echilibrul interior.

Este nevoie de voință pentru a face pasul de trecere de la sedentarism la o viață activă. Și pentru a face mai ușoară această trecere, iată câteva sfaturi verificate:

–  încercați mai multe tipuri de mișcare și alegeți-o pe aceea care să vă placă cel mai mult. După câteva săptămâni sau luni de sport, acesta se va transforma din corvoadă în bucurie;

–   dacă este posibil, luați măcar câteva lecții cu un kinetoteraput, care să vă ghideze atunci când faceți sport cu un anumit scop. Pentru slăbit și modelarea corpului, veți reuși, mult mai repede să obțineți rezultate pozitive;

–  rezultatele apar abia în 1-3 luni, de când ați început sistematic să faceți sport. Pentru a reuși să treceți de pragul critic, fiți perseverent (abonament la piscină/sala de forță, angajament în fața prietenilor/partener că veți schimba acest lucru în viața dvs);

–  recompensați-vă pentru fiecare mica victorie în lupta cu sedentarismul. După alergare sau gimnastică, faceți o baie caldă cu arome, vizionați un film bun, plimbați-vă sau mîncați cu ciocolată. Sănătatea este arta conviețuirii armonioase cu noi înșine.

Se poate face orice tip de activități fizice:

– gimnastică

– mersul pe bicicleta sau pe jos

– înot,

– alergare.

Adulții cu vârste între 18-65 de ani au nevoie de 30 de minute de sport, cel puțin cinci zile pe săptămână, iar copiii de 60 de minute.